Feelgood!

Gissa vem som kom och hälsade på mig i mitt gröna jobb igår?!? Ingen mindre än min bästaste killkompis ever, Micke to the P:) Han hade vägarna förbi precis efter jag gått av mitt pass så vi satt på en bänk och tjötade bort 50 underbara minuter. Vilken känsla att träffa någon från sitt civila liv i den här miljön. Konstigt men ändå galet skönt:D
Tusen tack till dig min underbara vän som totalt gjorde min dag igår!!!

Efteråt drog jag och Stenman och shoppade i mataffären, jag hittade två helt perfekta avocados som trillade med mig hem till logementet. Lycka förpackat i en skrumpen grön oval.

Idag händer inte så mycket. Vi ska utbilda det nya vaktlaget som ska ta över efter oss när vi muckar, i övrigt är allt som vanligt. Kommer jobba 06-21 idag så det blir ingen träning, ska dock försöka plugga lite under dagen. Något som jag inte hann igår, fy på mig!

41 dagar kvar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0