Hejdå!

Närmsta två veckorna kommer jag befinna mig i ett tält i Skåne. Jag kommer även att bajsa utomhus och äta grönpåsar. Jag ser faktiskt fram emot det lite litegrann, kanske mest för jag vet att när slutövningen är över, då även mina dagar i grönt down for counting.

Har precis varit på barnkalas, Malte fyllde år och vi fick hemmagjorda hamburgare med allt pynt man kan tänka sig. På det fick vi hallonpaj med vaniljsås, så underskattat egentligen. Jag ska banne mig alltid göra paj när jag är hemma sen.

När vi kom hem tog jag och lovely en sväng till Fysiken för att kolla in deras utbud. Trots (eller kanske pga) mina fördomar mot detta träningsinstitut tyckte jag om det jag såg. Najsiga maskiner, lagom utbud i pass och trevlig personal. Men, jag är inte helt övertygad förrän jag provtränat vilket kommer ske tidigast om två veckor.

Med detta inlägg säger jag hejdå till bloggen för en bra tid framöver, återkommer tidigast torsdag den 27:e maj. Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0