Helgmys? Not.

Jahapp, då var den här dagen snart också slut. Utbildningen för de nya boysen som ska ta över vakten gick bra. Jag handsvettades lagom mycket, skakade sönder papprena jag skulle hålla i, samt stammade på lämpliga ställen. Slängde även in ett och annat ÖHHH för skojs skull. Ni som känner mig vet hur jag bokstavligt talat ÄLSKAR att prata inför folk. Speciellt okända människor som granskar min uppenbarelse från topp till tå. Anyway, nu är det gjort.

Helst av allt hade jag velat ta en dusch för att sedan bege mig till mataffären och köpa snask. Men, jag är inte ledig förrän 21 så jag antar att den planen kind of skiter sig:(

Emelie går modevisning idag, jag hade så velat vara hemma och kolla på dig snuttan!! Kicka ass som du alltid gör.

Förutom mitt chokladsug finns också en liten gnutta av Henkesug, tro det eller ej. Lite svårare att lösa det problemet.

Nu ska jag återvända till matteplugget. Kul fredagkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0