Ingen måndagsångest här inte

En jacka, en sjal, en randig myströja, en båttröja och ett nytt chokladlypsyl är vad jag fick med mig hem från dagens shoppingtur i Borås. Emelie och jag var och gymmade, sen stekte jag rumpan i solariet. Efter det drog vi till Viskan och hängde med societen och kände oss hippare än vad vi förtjänade.
Kort och gott, en riktigt grym dag!! Tack sis för att du alltid får mig att le och må bra<3

För tillfället sitter jag på en altan i solnedgången och äter perfekt smält glass med varma hallon/blåbär/mango på. Livet är så sweet just nu...

Imorgon åker jag till Stockholm för sista gången. Konstig känsla men så otroligt underbar samtidigt.
Innan tågfärden ska jag hinna med att jobba några timmar, kom gärna och hälsa på när jag kilar runt bland hyllorna och packar upp pasta och blöjor.

Pusso!


Kommentarer
Postat av: M

Oh my dawg!! Varför Viskan när jag jobbar 20 meter bort på Espresso House? Why? WHY?!

Saknar dig som fan Anna, om inte vi tränar i sommar kommer jag bli en fryst Findussparris och dö. Njut sista tiden, du vet att du kommer sakna det lite! ;)

2010-06-01 @ 01:21:04
URL: http://www.escapism.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0