Kära permis...

Ligger i ett tält ute vid våran tomt, spelar Yatzy, äter hemmagjorda salami/briemackor och har det allmänt underbart. Att tälta med sin partner rekommenderas skarpt, att dessutom göra det next to havet och höra vågorna skvalpa i periferin är mer än man kan önska sig:D

Dagen har spenderats på Liseberg, jag var i båtskick ett antal gånger men lyckades avvärja spyorna med min mentala styrka. Kommer inte ihåg sist jag skrattade så mycket som idag, love till min familj + kusiner med familj för en grym dag! Tack även till älsklingen min för en minnesvärd födelsedagspresent.

Imorgon ska vi klättra. Det ska bli OERHÖRT spännande att se hur jag ska ta mig an den uppgiften. To be continued....
Malte&Henrik kommer få jobba på tjänsteminen medans jag hänger och dinglar i något hållfast rep.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0