Ledsen smiley

Mina tankar har blivit väldigt träningsfixerade på senaste. Allt jag tänker på är träning. Eller, framförallt hur dåligt jag mår när folk i min omgivning berättar om sin träning. Inte så att jag tränar sjukt mycket, för det gör jag inte (2 gånger denna veckan) utan mer att jag går runt och har ångest för att jag inte tränar.
Vafan, varför ska jag alltid vara så otroligt lättpåverkad? Hatar att jag inte alls är så stark i mig själv som jag försöker påskina att jag är. Det här börjar get on ny nervs och det är väldigt jobbigt. Vet inte riktigt hur jag ska göra för att sluta tänka på det heller... Börja virka eller nått?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk på mig, den lille livsnjutaren i vita soffan! Har typ aldrig tränat och har inte planerat att börja framöver heller. Puss!

2010-05-09 @ 18:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0