Morgonsoffan

Har redan avverkat två av mina kurtimmar nu på morgonkvisten. Gött e de!! Sen fanns det russinmackor på frukosten, bara det gör ju att man flaxar på moln från matsalen. 
Dagens klädsel går i mulliga toner av grönt, med en touch av svart i form av nyputsade kängor. Fint ska det vara en onsdag som denna!
  
Ikväll ska jag en sväng till badhuset och simma till klassisk musik tillsammans med den äldre generationen. Trevligt ska det bli, röra på valrossschabraket till kropp:D Min ambition är 1000 meter, vi får väl se hur det går med det.

Har börjat nosa på exponenter i min mattekurs nu. Stör mig lite på att allting kommer i en väldigt o(krono)logisk ordning, inte direkt MaA->MaE utan allt lite hipp som happ. Ganska jobbigt så man måste verkligen fokusera till 100%. Gjorde andra provet igår och det gick bra vilket känns gött!

En sjuk nyhet är att jag inte druckit kaffe sen i måndags förra veckan!!!! Har haft lite huvudvärk på senaste men nu börjar det släppa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0