Nöjd&glad

Simningen gick så jädrarns bra! Jag plaskade på mina 1000 m, hade lätt orkat 500 till men det var så otroligt mycket tävlingsinriktade folk i bassängen så mina nerver pallade inte.

Efteråt hade världens bästa Karlsson vart och handlat keso ananas/passion + apelsinjuice till mig, sjukt gott med vanlig mat:)

Nu är det sovdags, ska strax kleta in mig med min nya lovely handkräm som jag fick av Johanna i födelsedagspresent<3 En kul nyhet är att vi slipper åka till Skåne nästa vecka. Ska bli riktigt skönt att slippa köra dit ner. Istället stannar vi i Sthlm och antingen sitter i vakten eller packar inför slutövningen. Oavsett vad blir jag nöjd, allt är bättre än Skåne!

Honken har fått någon form av befordran på jobbet idag, är skitglad för hans skull! Ser mig själv framför mig när jag om 10 år också sitter där på labbet och klättrar på karriärstegen. Nice ska det bli.
Men, för att inte sno din glory, grattis älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0