Nostalgi

Gomorron gomorron på göteborgsdialekt!

Kollar på nyhetsmorgon och gäst är Anna-lotta Larsson. Jag och min barndomskompis hade nån sjuk obsession på just Anna-lotta Larsson och kunde ligga hela dagar och garva åt att bara uttala namnet. Så himla kul vi hade åt det, ett minne jag förmodligen aldrig kommer att glömma. Helt oviktigt för mitt intellekt men ändå en stor del av det som gjort mig till mig.

Idag är det fullt upp här med dressyrtävling, anhörigdag, öppet hur och bokrelease. Med andra ord, MASSA folk = mycket att göra för MP. Känns som dagen kommer gå fort. Om det är hyfsat väder och jag lyckas ordna mitt skoproblem så bliir det nog en löprunda ikväll. Oavsett vad, om det så blir kärnvapenattack, så ska vi ha pizzaparty här ikväll för att fira ett kombinerat vaktmuck/40 PM.

Hittade en ny choklad igår som jag blev kär i. Anthon Berg med havssalt och mandel. MUMMA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0