Odlar min braincapacity idag..

Skulle sprungit idag med men det sket sig. Min vattenblåsa gör massa ont och efter analys kom jag på att det berodde på innersulorna i löparskorna. Gjorde ett tappert försök att byta ut dom mot mina andra men dom var för stora.

Något modfälld satte jag mig istället och började plugga matte. Det gick väl sådär. Åke Kyrkander, världens bästa matte/fysiklärare hade gråtit om han hade sett hur jag har försummat alla mina mattekunskaper:'( Jag skäms. Men jag gör mitt bästa för att bli så bra som möjligt under sommaren, trots det känns det ändå som jag kommer ligga efter när skolstarten väl är här.

Anyway, en mycket roligare nyhet är att den sista pusselbiten kom till mig och kramade om mig! Nu är allt klappat och klart och jag kan andas ut och blicka framåt med ett smilgropsleende på läpparna. Överraskningen är total:D

Nu är mitt lilla hallon på väg till Deutschland. Om jag kunde skulle jag sakna honom lite till, bara för att han är ännu långre bort än vanligt.



Idag är det 44 dagar kvar och nu ska jag kolla på How I Met Your Mother och knäcka en risifrutti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0