Rubriktorka.

Att sitta i solen och steka, äta glass, få presenter och älska livet ihop med sin bästis är vad jag har gjort idag. Så himla trevligt har vi haft!!

När jag kom hem i måndags hade jag gjort upp ett askul träningsschema för hela veckan. Ett av 6 pass genomfördes. Vad hände med min självdisciplin? När försvann den och vart befann jag mig då? Uppenbarligen inte i närheten för att förhindra katastrofen. Detta faktum suger, men imorgon är en ny dag, right?

Ryktet kom förbi och meddelade att vi sitter våran sista vaktvecka inne på K1, soft för där finns det löparspår (där snön förhoppningsvis har smält bort by now) samt ett badhus man kan köra järnet i! Härligt, härligt:) 

FYI så är detta min tredje sista gång jag sitter på ett tåg till Sthlm på ett bra tag framöver. Tre ångestresor till och sen är det över:D För jefla gött!

I övrigt så har veckan vart grym. Jobbat, vart i Gesebol, käkat tacos hos Henkes syrra med familj, vart ute på tomten och dessutom spenderat en dag i Stenungsund. Kunde inte haft det bättre, mitt vanliga liv är oersättligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0