Springa. Inte springa?

Buuuääh, jag vaknade upp idag med jätteont i knät. Har haft lite ont de senaste två dagarna men tänkt att det skulle gå över. Lagom tills idag när det är stekande sol utomhus och jag hade tänkt ta mig i kragen och springa ikväll, himla typiskt. Jag står i valet och kvalet mellan att antingen skita i löpningen och simma, eller att köra ett riktigt fett långpass så man har det undanstökat ifall det skulle bli värre under veckan. Tough choice..

Imorgon är det en spännande dag, min hemlis kanske blir verklighet om jag har tur:D

Hittade ett till kul mil-lopp igår som jag tänkte springa till hösten. Det är samma bana som vårruset fast man kör två varv, passar mig perfekt. Eftersom det är i september så känns det som en liten konditionssäkerhet inför Kortvasan nästa år.. Måste börja kolla på lite träningsprogram inför det också. Och lära mig att stå på ett par längdskidor framför allt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0