Tjolahopp sockertopp!

Vi sov i tält. Vi bajsade i skogen. Vi sköt lite fiender. Vi åt frystorkad mat. Jag duschade inte på 7 dygn (Try it, det är inte så farligt som man tror. Man vänjer sig.)
Mer än så orkar jag inte orda om de två senaste veckornas aktivitet nere i Skåneland.

Idag är det 19 dagar kvar till muck. Så nära så man nästan kan ta på det. 11 dagar ledigt och 8 dagar i tjänst. Just idag känner jag mig lite nervös inför detta stora kliv. Lite som en livstidsfånge som helt plötsligt blir utsläppt och måste acklimatisera sig till civilisationen igen. Tur att jag har någon som kan visa mig hur det ska göras:D

Om 3 timmar är jag framme i Gbg, Erica & Sara ska frakta hem mig från stationen är det tänkt. Efter det ska jag hämta ett hemligt paket, knäcka en latte eller två samt köpa ett antal födelsedagspresenter.

Nu är det bistron och räkmacka som gäller!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0