365 dagar klädda i svagt rosa.

Idag är verkligen ingen vanlig dag. Vi slutade tidigt igår så jag åkte helt sonika hem, sitter på tåget påväg tillbaks till Sthlm nu för sista timmarnas tjänst innan helgpermis.
Den främsta anledningen till gårdagens spontana hemresa var att få vakna upp med min darling idag, på våran ettårsdag!!

Tiden har gått så otroligt fort, samtidigt känns det som att vi varit sambos i en evighet. Jag har förändrats väldigt mycket under året, gått igenom många jobbiga grejer och utvecklats way more än jag någonsin gjort innan.

Tack älskling för att du vågade hoppa fallskärm med mig, utan dig hade jag aldrig tagit mig i kragen.
...visat mig seglingsvärlden och sakta men säkert håller på att bratfiera mig litegrann.
...försökt lära mig att åka skidor, trots mitt usla humör. Ditt tålamod är en oersättlig egenskap!
...lärt mig att både skala och äta räkor. Vuxenpoäng:)
...har fått mig att förstå att jag faktiskt är fin som jag är.
...såg charmen i mig trots att jag i princip spydde upp mina inälvor på våran tredje dejt. Mitt framför ögonen på dig.
...vågade satsa på mig även fast du visste om att jag 2 månader senare skulle rycka in i lumpen.
...på något sätt alltid kan få mig att skratta:)
...är så himla bra på att laga mat till mig!
...har gett mig ett sjukt klurigt uppdrag som jag förhoppningsvis kommer lösa innan jag dör.
...precis som jag, tycker att Ella är det absolut finaste namnet man skulle kunna ge en framtida liten kotte.
...aldrig bangar att äta en glass med mig.
...lät mig proppa in obskyra mängder kläder i din garderob när jag flyttade in, så att alla dina skjortor varit konstant skrynkliga sedan dess.




Sist men inte minst, och framförallt, tack för att du är den du är.

Vi ses ikväll!


Kommentarer
Postat av: Kärleken

Underbara!!! Ses ikväll älskling...

2010-05-14 @ 09:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0